امروز: 1398/02/30 | Monday 20th of May 2019
رئیس مرکز 1666 بیان کرد:

اپراتورهای مرکز 1666 در ایام نوروز آماده پاسخگویی به مردم هستند/ پاسخ به بیش از ۷۰هزار تماس تلفنی در شش‌ماهه‌ی دوم سال 97

رئیس مرکز 1666 با اشاره به اینکه مرکز ۱۶۶۶ در شش‌ماهه‌ی دوم امسال، بیش از ۷۰هزار تماس تلفنی را پاسخ داده است، گفت: به منظور افزایش رضایت مردم و بیمه‌شدگان اپراتورهای مرکز 1666 در ایام نوروز هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به مردم هستند.  

 

مهندس جواد مهراندیش در گفت‌وگو با آی‌هینا گفت: مرکز ۱۶۶۶سازمان بیمه‌ی سلامت ایران، پل ارتباطی این سازمان با مردم است که از تابستان ۱۳۹۷، به صورت رسمی از طریق شماره‌گیری تلفن ۱۶۶۶ پاسخگوی تماس‌های بیمه‌شدگان، متقاضیان بیمه و مؤسسات درمانی است. 

وی ادامه داد: درگاه‌های ارتباطی این مرکز به شماره‌ی ۱۶۶۶محدود نمی‌شوند و به زودی درگاه‌های پیامکی، پیام‌رسان‌های اجتماعی، پرتال و اپ‌های موبایل هم ارتباط دوسویه‌ی این سازمان با بیمه‌شدگان را برقرار می‌کنند و سرویس‌های الکترونیکی بیشتری را در اختیار آن‌ها قرار خواهند داد.

مهراندیش با اشاره به اینکه مرکز ۱۶۶۶ در شش‌ماهه‌ی دوم امسال، بیش از ۷۰هزار تماس تلفنی را پاسخ داده است، گفت: این تماس‌ها شامل تماس‌های دریافت مشاوره، اطلاع‌رسانی در خصوص مدارک، آدرس مؤسسات درمانی طرف قرارداد و آدرس دفاتر پیشخوان، دریافت نظرات، شکایات، انتقادات و پیشنهادهای بیمه‌شدگان و پیگیری دریافت خسارت می‌شود. 

رئیس مرکز 1666 افزود: حدود هفتاد درصد تماس‌ها توسط پاسخ‌گوهای مرکز پاسخ داده می‌شوند و در مواردی که سؤال باید به صورت تخصصی پاسخ داده شود یا نیاز به رسیدگی بیشتر دارد، تماس به مشاورین ادارات کل استانی ارجاع می‌شود.

وی با بیان اینکه از طریق مرکز تماس ۱۶۶۶، ارتباطات مردم با مدیران سازمان هم تسهیل شده است، گفت: هر دو هفته یک بار روزهای دوشنبه، مدیرعامل،‌معاونین و مدیران ارشد سازمان با حضور در جایگاه پاسخگویی مرکز ۱۶۶۶ به صورت مستقیم پاسخگوی تماس‌های بیمه‌شدگان هستند و دستورهای لازم برای رسیدگی به سؤالات و مشکلات و رفع آن‌ها را صادر می‌کنند. در هفته‌های میانی این جلسات هم، مدیران کل استانی با حضور در جایگاه پاسخگویی ۱۶۶۶، به تماس‌های همشهریان و هم‌استانی‌های خود پاسخ می‌دهند.

مهندس مهراندیش  بیان کرد: با راه‌اندازی مرکز تماس ۱۶۶۶، میزان رضایت مردم و بیمه‌شدگان از سازمان افزایش یافته، به نحوی که بررسی‌ها و نظرسنجی‌های ماهانه‌ی دفترارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان نشان می‌دهد بیش از ۹۰ درصد تماس‌گیرندگان از پیگیری و پاسخ‌گویی این سامانه به مشکلات و سؤالات آنان راضی هستند.

 

رئیس مرکز 1666 گفت: با توجه به آغاز فرایند نسخه‌نویسی الکترونیک در ۳۱ شهر کشور و گسترش آن به تمامی استان‌ها و شهرها در آینده‌ی نزدیک، پیش‌بینی می‌شود که در ابتدای امر میزان تماس‌های این سامانه برای پاسخگویی به سؤالات احتمالی و ارائه‌ی راهنمایی‌های لازم افزایش یابد. لذا به موازات اجرای این طرح، آموزش اپراتورهای پاسخگوی مرکز ۱۶۶۶ با فرایند نسخه‌نویسی الکترونیک و روش‌های اجرایی آن در سطح کشور نیز آغاز شده است.

مهراندیشی به اقدامات این مرکز در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: اپراتورهای مرکز 1666 در ایام نوروز هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به مردم هستند./

 

برچسب ها: منتخب