امروز: 1398/04/31 | Monday 22nd of July 2019
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران ابلاغ کرد:

مرامنامه تلاشگران عرصه بیمه سلامت

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران در ابلاغیه ای با اشاره به شرایط و حساسیت سال 1398  از مدیران و مجموعه سازمان متبوعش خواست برای مقابله با تحریم های ظالمانه علیه ملت شریف ایران، همراه با مدیریت منابع، تدابیر دقیق و سیاست های انقباضی صحیح با حفظ کیفیت و کمیت خدمات مطلوب اتخاذ و اجرا کنند.

 به گزارش آی هینا؛ مهندس طاهر موهبتی در ابلاغیه ای تحت عنوان مرامنامه تلاشگران عرصه بیمه سلامت ضمن تاکید بر  ضرورت آماده سازی فضای فرهنگی و جلب مشارکت حداکثری ذینفعان­ و مردم، از همکاران خود خواست با بهره مندی از ظرفیت‌های گروه‌های مرجع، رسانه­های محلی و استانی  و سایر ابزارهای ارتباطی، مأموریت و اهداف اصلی سازمان بیمه سلامت را مبتنی بر حفاظت مالی و صیانت از سلامت بیمه شدگان در صندوق های پنجگانه سازمان دنبال کنند.

وی از  ارتقاء سواد سلامت جامعه بعنوان عنصری که نقش اجتناب­ناپذیری در تضمین سلامت مردم و تغییر رفتار و سبک زندگی دارد؛ بر نقش ممتاز شفاف­سازی و اطلاع رسانی دقیق و مؤثر در ایجاد فضای امید و افزایش اعتماد عمومی تاکید کرد.

رئیس هیئت مدیره سازمان بیمه سلامت، بستر سازی لازم در چارچوب ضوابط و آیین نامه‌های ابلاغی برای پوشش جمعیتی بیمه سلامت که در برنامه ششم توسعه بر اجباری بودن آن تاکید شده را به عنوان مهمترین مأموریت سازمان بیمه سلامت همراه با استقرار نظام ارزیابی وسع برشمرد.

موهبتی همچنین بهره­مندی از خرد جمعی و مشارکت متخصصین، کارشناسان دلسوز را یکی دیگر از روش­های دسترسی به راهکارهای علمی دقیق و موثر جهت حل مشکلات سازمان دانست که در صورت تحقق می تواند علاوه بر حذف فرآیندهای غیر ضرور، ارتقای بهره‌وری و افزایش کارآمدی را به دنبال داشته باشد.

برنامه محوری به عنوان رویکرد اصلی سازمان از دیگر موضوعات مورد تاکید مدیر عامل بیمه سلامت بوده و از مدیران  خود خواسته است برنامه عملیاتی سازمان را به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر مورد توجه ویژه قرار دهند.

 

از منظر موهبتی  حمایت طلبی از مدیریت عالی استانها، نمایندگان محترم مجلس، ائمه محترم جمعه، فرمانداران، رسانه های گروهی وجامعه معظم پزشکی، موجب تسریع در نیل به اهداف نه­گانه سازمان به ویژه استقرار سازمان الکترونیک می گردد.

مدیر عامل سلامت در مرامنامه ابلاغی خود از دفاتر پیشخوان سراسر کشور به عنوان درگاه ورودی ۲۰ میلیون نفر از بیمه شدگان به سازمان هم خواسته تا علاوه بر انعکاس خدمات و تعهدات سازمان،موضوع مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع را  بیش از پیش در دستور کار قرار دهند.

وی با بر شمردن موضوع مدیریت منابع و منطقی نمودن رفتارها بعنوان یکی از مهم‌ترین اولویت­های یک سازمان بیمه­ای ؛ عدم خدشه به خدمات مطلوب و لزوم توجه ویژه به بهره‌مندی بیمه شدگان از خدمات با کیفیت همراه با رعایت تکریم، احترام و نهایتاً جلب اعتماد عمومی را مورد تاکید قرار داد.
رئیس هیت مدیره سازمان بیمه سلامت در پایان مرامنامه تلاشگران عرصه بیمه سلامت،  متبلور نمودن حس صرفه­جویی و کاهش هزینه­ها  بویژه درون سازمان  را بسیار ضروری  دانسته و نقطه آغازین مدیریت هزینه را اصلاح رفتار مدیران در تمامی سطوح و توجه جدی به مقوله صرفه‌جویی بیان کرده است.

برچسب ها: اسلاید, منتخب