امروز: 1398/04/31 | Monday 22nd of July 2019
صبح امروز انجام شد:

برگزاری سیزدهمین جلسه مدیران ستادی سازمان بیمه سلامت ایران با مردم از طریق سامانه 1666

سیزدهمین جلسه مدیران ستادی سازمان بیمه سلامت ایران با مردم از طریق سامانه 1666 برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آی‌هینا، سیزدهمین جلسه مدیران ستادی سازمان بیمه سلامت ایران با مردم از طریق سامانه 1666 با حضورمدیران حوزه های فنی و تخصصی برگزار شد.

 براساس این گزارش، هر دو هفته یک بار روزهای دوشنبه، مدیرعامل،‌ معاونین و مدیران ارشد سازمان با حضور در جایگاه پاسخگویی مرکز ۱۶۶۶ به صورت مستقیم پاسخگوی تماس‌های بیمه‌شدگان هستند و دستورهای لازم برای رسیدگی به سؤالات و مشکلات و رفع آن‌ها را صادر می‌کنند. درهفته‌های میانی این جلسات هم، مدیران کل استانی با حضور در جایگاه پاسخگویی ۱۶۶۶، به تماس‌های همشهریان و هم‌استانی‌های خود پاسخ می‌دهند.

 گفتنی‌ست؛ مرکز ۱۶۶۶سازمان بیمه‌ سلامت ایران، پل ارتباطی این سازمان با مردم است که از تابستان ۱۳۹۷، به صورت رسمی از طریق شماره ‌گیری تلفن ۱۶۶۶ پاسخگوی تماس‌های بیمه‌شدگان، متقاضیان بیمه و مؤسسات درمانی است. درگاه‌های ارتباطی این مرکز به شماره‌ی ۱۶۶۶محدود نمی‌شوند و به زودی درگاه‌های پیامکی، پیام‌رسان‌های اجتماعی، پورتال و اپ‌های موبایل هم ارتباط دوسویه‌ی این سازمان با بیمه‌شدگان را برقرار می‌کنند و سرویس‌های الکترونیکی بیشتری را در اختیار آن‌ها قرار خواهند داد./33

برچسب ها: منتخب