امروز: 1398/04/30 | Sunday 21st of July 2019
مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی مطرح کرد:‏

دفاتر پیشخوان بیمه سلامت، خط مقدم پاسخ‌گویی به بیمه شدگان

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: دفاتر پیشخوان طرف قرارداد  با بیمه سلامت، خط مقدم پاسخ‌گویی به بیمه شدگان بیمه ‏سلامت هستند و قصور کارکنان این دفاتر موجب آسیب به بیمه شدگان می‌شود.‏

به گزارش خبرنگار آی هینا از آذربایجان غربی، نادر نانبخش در جلسه هماهنگی اداره کل بیمه گری و درآمد بیمه سلامت استان ‏آذربایجان غربی  با مسئولان نمایندگی‌ها و دفاتر پیشخوان این استان افزود: با توجه به الکترونیکی شدن اکثر فرآیندهای کاری در ‏دستگاه‌های دولتی، مسئولان نمایندگی‌ها و دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با بیمه سلامت باید با ارائه آموزش‌های لازم و کافی به کارکنان ‏خود، پردازش اطلاعات بیمه شدگان را با دقت بیشتری انجام دهند.‏

 نانبخش ادامه داد: کاربران این دفاتر باید بدانند اطلاعاتی که در سیستم وارد می‌شود ارزشمند است و در صورت قصور آنها، بیمه ‏شدگان دچار ضرر شده و در فرآیند اخذ خدمات دچار مشکل می‌شوند.‏

 وی بیان کرد: کارشناسان اداره کل بیمه سلامت استان باید در بازدیدهای خود از دفاتر پیشخوان، موارد مختلفی را بررسی کنند. از این ‏پس تمامی موارد ثبت ناقص و اشتباه از سوی کاربران نمایندگی‌ها و دفاتر پیشخوان قابل قبول نیست و مسئولیت این کاستی‌ها با ‏مسئولان این دفاتر خواهد بود و اداره کل بیمه سلامت استان آذربایجان غربی می‌تواند زیان‌های وارده را از کارمزد این دفاتر کسر ‏کند.‏

 به گزارش آی هینا، حاضران در این جلسه نیز مشکلات خود را مطرح کردند تا مورد پیگیری قرار گیرد.‏

برچسب ها: منتخب استانها