امروز: 1398/06/04 | Monday 26th of August 2019
مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران:

اجرای دقیق برنامه عملیاتی فرصتی برای ارتقای کمی و کیفی فرآیند ها درسازمان بیمه سلامت

مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران از نظارت جدی بر اجرای برنامه عملیاتی در ستاد سازمان و ادارت کل استانی خبر داد و گفت: این اقدام فرصتی برای ارتقای کمی و کیفی فرآیند ها درسازمان بیمه سلامت است.

دکتر امیر پیروزیان در گفت‌وگو با آی‌هینا به برنامه عملیاتی سازمان بیمه سلامت ایران اشاره کرد و افزود: یکی از وظائف دفتر ارزیابی عملکرد، کنترل و ارزیابی عملکرد راهبران برنامه عملیاتی ستادی و استانی است به همین منظور هر سه ماه یکبار نظارت و کنترل‌های لازم به منظور اجرایی شدن این برنامه از بعد کمی و کیفی در سطح ادارات کل استانی انجام می‌شود.

 وی ادامه داد: بازرسان ارزیابی عملکرد با استقرار در اداره کل هر منطقه برنامه عملیاتی را رصد کرده و وضعیت موجود را به مدیران کل استانی گزارش می‌دهند. این موضوع علاوه بر مطرح کردن سوالات استان‌ها باعث می‌شود که اشکالات نیز شناسایی و مدیران در جهت رفع آن اقدام کنند.

 

برچسب ها: منتخب