امروز: 1399/04/15 | Sunday 5th of July 2020

یکی از ثمرات موفقیت در زمینه امر به معروف و نهی از منکرافزایش بهره‌وری کارکنان است

معاون برنامه ریزی، مدیریت وتوسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزایش بهره‌وری کارکنان را یکی از ثمرات موفقیت در زمینه امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: افزایش رضایت مردم اصل موضوع خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

به گزارش خبرنگار آی‌هینا، شاهرخ رامزی در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر ضمن گرامیداشت یاد رهبر کبیر انقلاب و قیام خونین 15 خرداد بیان کرد: ما در سازمان بیمه سلامت ایران وظیفه داریم بدانیم که در حوزه امر به معروف و نهی از منکر چه اقدامی باید انجام دهیم چرا که این موضوع صرفا مربوط به حجاب و عفاف نیست و در مسائل کاری نیز با توجه به مسئولیت‌هایی که بر عهده داریم باید به این مساله توجه کنیم.

وی ادامه داد: رفتار ما در سازمان باید تبدیل به الگویی برای امر به معروف و نهی از منکر شود و تا خودمان عامل بر عمل نباشیم، نباید انتظار داشته باشیم که حرفمان نفوذ داشته باشد.

معاون برنامه ریزی، مدیریت وتوسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: اگر روزی توانستیم با مدیریت و عملکرد، بهره وری را افزایش دهیم آن زمان است که می توانیم بگوییم امر به معروف و نهی از منکر را رعایت کردیم.

رامزی با اشاره به اینکه اعضای بسیج سازمان نیز باید در حوزه عضویت در کارگروه‌های امر به معروف فعال و در این زمینه پیشرو باشند، افزود: بسیجی بودن مسئولیت آفرین و تمام اقدامات آن در راستای اهداف نظام است.

برچسب ها: اسلاید, منتخب