امروز: 1397/12/29 | Wednesday 20th of March 2019
مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه اعلام کرد:

رضایت بیمه شدگان ازخدمات سلامت، مهمترین شاخص برای ارزیابی عملکرد مراکز درمانی/مدیریت منابع؛صیانت ازسلامت وحفاظت مالی بیمه شدگان

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: رضایت بیمه شدگان از خدمات مراکز درمانی مهمترین شاخص برای ارزیابی عملکرد هرمرکز است.

به گزارش امور استانهای پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران (آی هینا)؛ دکترکیومرث مظفری اظهار داشت: استقرارنظام الکترونیک گامی مهم درمدیریت هزینه ها وارتقاء کیفیت خدمات است.

مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه وجود مراکز درمانی غیردانشگاهی توانمند را فرصتی برای رقابت درجهت ارائه خدمات کیفی به مردم دانست و افزود: استقرارنظام الکترونیک می تواند مقدمه ای برای حذف دفترچه های درمانی، ارسال اسناد هزینه به صورت الکترونیک، تسریع درارسال ورسیدگی اسناد پزشکی، حذف همپوشانی بیمه ای وبرطرف کردن مشکلات صدور دفاتر درمانی باشد.

وی با اشاره به اولویت پاسخگویی به بیمه شدگان به عنوان مهمترین دغدغه بیمه سلامت اذعان داشت: راه اندازی سامانه 1666 در این خصوص گام موثری در روند اطلاع رسانی به بیمه شدگان بود چرا که این سامانه به صورت شبانه روزی و 24 ساعته پاسخگوی نیازها، ابهامات وسئوالات مراکزدرمانی طرف قراداد وبیمه شدگان می باشد.

مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه متذکر شد: رضایت بیمه شدگان از خدمات مراکز درمانی مهمترین شاخص برای ارزیابی عملکرد هرمرکز است.

مظفری همچنین تصریح کرد: مدیریت منابع در نظام سلامت به منزله محدودیت در ارائه خدمات نمی باشد؛ بلکه هدف سازمان بیمه سلامت ایران در این زمینه صیانت ازسلامت وحفاظت مالی بیمه شدگان است.

این مقام مسئول با تاکید بر ضرورت پرداخت به مراکز درمانی یادآور شد: پرداخت های به موقع در سال جاری یکی از نقاط قوت بیمه سلامت است که توانسته تاکنون بالغ بر220 میلیار دتومان اعتبار در اختیار استان قرار دهد گفتنی است 55درصد این اعتبارات نقدی ومابقی نیز بصورت اسنادخزانه اسلامی بوده که با آن بخش عمده ای از مطالبات سال 96 مراکزدرمانی تسویه شده است.



برچسب ها: منتخب استانها