امروز: 1398/04/31 | Monday 22nd of July 2019
مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان مطرح کرد:

رویکرد مشتری مداری و دانش محوری؛ با افزایش کیفیت خدمات سلامت

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: این اداره کل توانسته است با اولویت بخشی به رویکرد مشتری مداری و دانش محوری، در راستای مخاطرات مالی و کاهش هزینه های درمانی گام برداشته و با افزایش کیفیت خدمات سلامت در بین بیمه شدگان توانسته است بهترین و مطلوبترین خدمت را ارائه کند.

به گزارش امور استانهای پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران (آی هینا)؛ دکتر محمد صفدری اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 75 درصد از مردم سیستان و بلوچستان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند؛ چرا که این اداره کل توانسته با ارائه خدمات سلامت به مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر و کم درآمد استان جایگاه واقعی خود را در بین مردم پیدا کند.

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان با اشاره به عملکرد موفق این اداره کل در جشنواره شهید رجایی افزود: بر اساس ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی این اداره کل توانست در محورهای عمومی و اختصاصی سال 96 موفق به کسب بالاترین امتیاز در گروه حمایتی ، سلامتی و بهداشت بعنوان دستگاه برتر استانی برگزیده شود.

دکتر صفدری اهداف کلان استراتژیک، برنامه عملیاتی و سیاستهای سازمان بیمه سلامت ایران را باعث ارتقاء شاخصهای سلامت، ارتقا توانمند سازی بیمه شدگان و گسترش فرهنگ بیمه سلامت در استان دانست و اذعان داشت: صیانت از حقوق بیمه شدگان و موسسات درمانی از اهداف اصلی سازمان بیمه سلامت ایران می باشد. 

وی سازمان بیمه سلامت ایران را حافظ منافع بیمه شدگان و موسسات درمانی عنوان کرد و متذکر شد: یکی از موضوعات مهم در این سازمان هموازه تعامل و همکاری مناسب با موسسات درمانی بخصوص پزشکان می باشد که اگر این تعامل بخوبی صورت پذیرد بسیاری از مشکلات و هزینه درمانی موجود در نظام سلامت کاهش چشمگیری پیدا خواهد کرد.



برچسب ها: منتخب استانها